Wednesday, February 28, 2007

Bleh

Vem kom på idén med tandställningar? Visst det hjälper säkert men det är inte trevligt att sitta med en stor plastbit i munnen och inte kunna äta något utan att ta ut den. Sen så ska visst mina tänder växa också. Jaha ja. Och. Det här är bara första tandställningen för min del. Efter som jag bestämt att jag hellre har tandställning och sedan en metaltråd bakom tänderna resten av livet istället för att de ska limma på plastbitar på tänderna så att de blir ännu bredare än de redan är... Jaja... Världens största problem, va... Och den där Mellien... Hon bara försvinner och lämnar mig helt utlämnad åt mitt öde. Jag har tråkigt... Bleh. Hejdå!

//Tandställningen

Dagens citat: "Man får vara glad så länge man får tänka." Jag tyckte det var fint sagt av Ebba, som jag inte riktigt kan komma på vad man ska kalla henne... Farmors syster hur som helst som är över 90 år och varje jul säger att det är hennes sista.

No comments: